Burnley melder idag at de har stiftet et meget lukrativt samarbeid med betting-selskapet LaBa360 som kommer til å pryde Clarets-trøya i en avtale som strekker seg over flere sesonger og sikrer Lancashire-laget rekord-inntekt.
LaBa360 er et internasjonalt betting-selskap som tar for seg oddsspill og casino-produkter, og kommer bare til å pryde drakten, men også reklame på Turf Moor og sosiale medier. Avtalen med LaBa360 kommer i en veldig spennende Burnley-æra der Lancashire-laget skal ut å vise seg fram på den Europeiske arena for første gang på 50 år.
– Dette er en veldig spennende tid å stifte samarbeid med et høyt-profilert Premier League-lag som Burnley. Vi ser fram til samarbeidet med klubbens voksende fanbase i England og på verdensbasis. Bygget på solid grunnlag og etter en sterk sesong, er vi sikre på at klubben kommer til å tilby oss plattformen til å lansere vårt nye internasjonale iGaming-merket.
– Laba, som betyr «legendarisk lykke» eller «legendens lykke» er noe vi håper vil gni seg på klubben og på våre kunder med ytterligere suksess, sa direktør for Laba360, Anelika Tang.
Fra klubbens hold uttrykkes det også glede over det nye samarbeidet.
– Vi er stolte og henrykte over å kunne ønske LaBa360 ombord. Dette er den største finansielle avtalen i vår historie og det tredje internasjonale selskapet vi har hatt som hovedsponsor som demonstrerer vårt voksende globale potensiale takket vår Premier League-plattform. Vi ser fram til et veldig lønnsomt samarbeid de kommende sesongene, sa markedssjef Anthony Fairclough.
Puma er fortsatt leverandør av Clarets-trøyene.